Skip to main content

Now listening…….Unconditionally by Katy Perry

       Sejak beberapa bulan kebelakangan ni aku dihujani  bermacam-macam masalah..start dari pertengahan bulan mac hingga bulan julai macam-macam benda jadi kat aku..tak cukup dengan masalah sendiri,masalah orang lain pon tumpang sekaki datang kat aku..gara-gara nak cover orang lain,aku sendiri yang kena tempias..tapi aku tak berkira sangat tolong dia,sebab dia baik kat aku..
           
        Sekarang aku anti betul dengan lagu katy perry unconditionally tu,maaf ya cik katy,bukan aku nak boikot lagu engkau ..tapi sejak aku minat lagu tu start dari time tu laa aku tiba-tiba kena banyak masalah..memang tak ada kaitan,tapi sekarang bila aku dengar lagu tu automatik aku teringat balik kat masalah-masalah aku tu walaupun boleh dikatakan mostly problem aku dah settle..sakit hati aku dengar lagu engkau tu..kalau dulu tiap malam sebelum tidur aku wajib dengar lagu tu.. 

           
       
 Bulan ogos ni aku rasa dah ok sikit..dah surut dah tsunami yang datang kat aku..satu demi satu problem dah selesai, beberapa bulan yang lepas nama aku tercemar teruk gara-gara cover orang lain, tapi nama tuan punya badan pon boleh tahan teruk kena..kena maki ,kena kutuk semua ada,cukup rasa..mula kisahnya budak ni kena tikam belakang dengan kawan dia sendiri..siap kena fitnah lagi sebagai penambah perasa,tapi aku tau dia tak salah sebab aku saksi utama dan aku lebih tahu dari A smpai Z apa yang sebenarnya..aku cakap kat dia aku tak kisah kalau dia nak aku cover dia,tapi aku tak sangka lak masalah tu jadi besar,apalagi,nama aku sekali kena sumpah seranah..
          
           Tambah lagi dengan masalah aku sendiri,masalah peribadi,yang mana sangat menguji tahap kesabaran ku..10% lagi aku hampir nak transform jadi hulk..3 bulan yang lepas almost tiap hari aku dapat sms pelik-pelik dari  nombor yang aku tak kenal..sms-sms tu 18sx..budak bawah umur tak boleh baca,bila aku Tanya dia siapa,dia taknak bagitau,last-last aku ugut dia,rupa-rupany aku kenal sangat-sangat siapa punya angkara..orang yang memang dah lama berdendam ngan aku..ni,aku nak cakap sikit, “ko bagi nombor aku kat orang lain sengaja nak takutkan aku ya.. u dumbass..ko ni tak habis-habis lagi nak berperang dengan aku,dulu aku reject ko sebab ko tu playboy nak mampus..ko canang kat orang aku jual mahal laa banyak eksen laa..cilakak punya orang,,.ko nak apa lagi ungkit cerita lama,dah pecah tembelang engkau..sebelum ko jadi punching bag aku,..nyah kau,get lost berambosss..”
         
         Tapi aku bersyukur sekarang masalah aku satu persatu aku dah settlekan,kalau beberapa bulan yang lepas aku tak boleh tidur sampai pukul 2-3 pagi,dan nasib baik laa aku hidup lagi sekarang, 3 bulan aku rasa hampir tiap hari aku kena hypertension,tiap hari palpitation, heart rate aku dalam seminit mengalahkan bayi yang tengah tachy, boleh cecah samapai 200++bpm..
          
            Minta maaf laa kalau dalam entry kali ni aku banyak guna perkataan-perkataan yang kasar,2-3 hari ni  aku takda ilham langsung nak tulis entry..tiba-tiba pula  malam ni aku rasa emo semacam,.. tengah syok aku dengar radio. ..,tiba-tiba dj tu mainkan lagu….UNCONDITIONALLY  by KATY PERRY..grrrrrrrrrrrrrrrrr @#*%$#@&*#.

                                                                                #sorrymakcikkaty#

Comments

Popular posts from this blog

"Makeover'' Jubah Terpakai Jadi Blouse

       Holaaa cute visitors 😘😘😘 Pokok pangkal entry harini bermula dengan bebelan Encik Suami... Jubah ni Sha jahit time nak ikut dinner jabatan. Dan Encik Suami kata  📢 "asal ada dinner/function  tak sah takbuat baju baru..pakainya sekali jer,pastu simpan dalam almari''😏 ....memang betul pon  ^_^  so terus dapat inspirasi nak makeover kepada benda lain, blouse contohnya...boleh pakai jalan-jalan selalu..duit pun jimat..sejuk wallet laki i🙏 . ini gambar asal sebelum makeover ..

Sebab-sebab perempuan tak layan lelaki

       Okey guys.. pernah tak korang?? nak tackle perempuan ended with  tak kena layan.. even  tak kena pandang  pon??..selalunya first impression korang... "ciss..sombong!..tak lawa mana pon.."..betul tak?..perempuan kalau jenis yang suka melayan selalu kena cop murahan..kalau jual mahal korang cakap sombong lak..lelaki suka minta gambar perempuan, kalau lawa boleh ajak couple.. kalau tak lawa sepantas kilat jari tu tekan button 'block'.. kan kan kan..hihi...tapi TAK SEMUA lelaki   camtu..         Perempuan yang tak layan lelaki tak semestinya diorang tu sombong..diorang mesti ada sebab dan alasan tersendiri..antara sebab-sebab perempuan tak layan lelaki..?

Segmen : New Year Blogwalking Januari by Sulyanie Ghazali

*klik banner untuk join. ♥ Tarikh tutup : Taktau lagi hahaha. Nanti sul bagitau. ♥ Tujuan segmen nie untuk memudahkan sul dan peserta-peseta blogwalking dan follow blog-blog peserta yang lain. ♥ Senarai peserta akan diupdate setiap hari sabtu. ♥ Rajin-rajin kan diri jenguk + follow blog peserta yee. Dapat tambah follower jugak :) Syarat dia simple jee. Hope segmen nie dapat sambutan. Jom join ramai-ramai :)