Skip to main content

Kesinambungan Entry 8 Januari....

         Entry kali ni adalah kesinambungan pada entry aku yang bertajuk "Boleh tolong explen tak.." pada 8 januari yang lepas...okey 1st of all aku nak ucapkan terima kasih kepada pengomen-pengomen yang berikut kerana sudi memberi pendapat, nasihat dan sokongan ...sya syahirah ,leyha adie Firzanah Azhar, Mad Parih, nana lienafifie feyca, dan Papaglamz....kamsamnida...
credits : www.LeFunny.net


            As expected..dia mucul balik!..tapi kali ni aku lebih bijak...hoho..finally aku 'tergamak' cakap kat dia, aku tak nak dia cari aku lagi pasni!..and guess what , aku rasa lega sangat lepas cakap camtu..mungkin sebab aku puas hati aku dah kecewakan dia balik cam yang dia pernah buat kat aku..(alamak jahat ke aku)..atau mungkin jugak aku rasa camtu sebab finally aku berani cakap camtu kat dia...whatever lah kan..yang penting pasni HOPEFULLY dia takkan dan tak akan dan tidak akan! muncul balik..*sebab aku ni mudah cair meleleh bila orang cam minta simpati kat aku*..
         Tapi....lepas aku cakap camtu..dia smash aku balik lak..dia kata aku tak fikir tentang perasaan orang lain a.k.a dia ..tergamak cakap camtu kat dia laa..tak ada hati perut..blaa..bla..bla..
        Anyway..feelin so much better now..!  ^_^

Comments

  1. dia berapa kali tipu,pernahkah dia terfikir tentang orang lain ? wahai..........! ahahaha
    lepas dah meluahkan semuanya mmg kita akan rasa lega kan?
    Teringat msa sya dlu,pernah marah sorang lelaki.. satu sekolah.. bengang punya pasal asyik calling2 siang malam,padahal kat skolah nanti jumpa juga.. T__T
    tp saya marah scara sms ja la..ahaha.. takut nak marah scara berdepan2.. nanti sya yg menangis.. lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. lg satu..lupa nak taip tadi..
      risau jga kalau lelaki jenis macm ni..jenis psiko tau..
      bukan nak syak..cuma terlalu jauh fikirnya..haha..
      sekarang mcm2 kes berlaku kan.. uhukss..

      Delete
    2. Amboiii garang jgak nana ni ekkk...hehe..aah blh jd gak tu..kn brwaspada laa pasni kan bak kata nana mcm2 kes dh jd ^_^

      Delete
  2. dah tau perangai dia, dah dilepaskan pun... avoid je lah dia... buat pekak telinga jer dan move on... jangan ambik pusing apa dia cakap... apa yang berlaku kemudian tu sama ada nasib dia lebih baik ker atau nasib sendiri lebih buruk ker kira dah takdir... mulakan hidup baru dengan orang baru... bila hati sendiri masih mengharap orang baru takkan dapat masuk... bahaya untuk masa depan

    salam kenal dan salam singgah

    ReplyDelete
    Replies
    1. yupp...betul tu..better avoid n buat pekek telinga..kkalau layan pon buat sakit hati sendiri jer..huhu

      Delete
    2. salam kenal kembali..thanks sudi singgah.. ^_^

      Delete
  3. tindakan yg bagus! hahaha kdg kdg kita kena jugak buat apa yg bg kita rasa better, bukannya asyik puaskan hati org tapi kita? cehwahh.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju! sampai bila nak jaga hati orang lain hakikatnya hati sendiri terluka..kan3..hehe

      Delete
  4. Belasah jer... Kalau lelaki tak peduli perasaan orang lain, buat apa nak peduli perasaan dia pulak... wasting time jer...

    ReplyDelete
  5. Kasi karate itu olang ar.. Hahha

    ReplyDelete
  6. Kadang2 orang2 macam ni perlu disedarkan.. NIlai perhubungan bukan dinilai dari kita rapat atau tidak, kita dah declare atau tidak tapi daripada hati.. kenal hati budi, bukan buat sesuka hati sebab selagi kita tidak di ijab qabul, maka kita bukan sapa2 untuk dia dan sebaliknya...orang cakap lah

    ReplyDelete
  7. selalunya lepas meluahkan..memang kita akan rasa lebih lega :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Beli buku beli pen,
Tulis nota buat catatan
Terima kasih sudi komen,
kunjungan kembali dijanjikan.

Popular posts from this blog

"Makeover'' Jubah Terpakai Jadi Blouse

       Holaaa cute visitors 😘😘😘 Pokok pangkal entry harini bermula dengan bebelan Encik Suami... Jubah ni Sha jahit time nak ikut dinner jabatan. Dan Encik Suami kata  📢 "asal ada dinner/function  tak sah takbuat baju baru..pakainya sekali jer,pastu simpan dalam almari''😏 ....memang betul pon  ^_^  so terus dapat inspirasi nak makeover kepada benda lain, blouse contohnya...boleh pakai jalan-jalan selalu..duit pun jimat..sejuk wallet laki i🙏 . ini gambar asal sebelum makeover ..

Segmen : New Year Blogwalking Januari by Sulyanie Ghazali

*klik banner untuk join. ♥ Tarikh tutup : Taktau lagi hahaha. Nanti sul bagitau. ♥ Tujuan segmen nie untuk memudahkan sul dan peserta-peseta blogwalking dan follow blog-blog peserta yang lain. ♥ Senarai peserta akan diupdate setiap hari sabtu. ♥ Rajin-rajin kan diri jenguk + follow blog peserta yee. Dapat tambah follower jugak :) Syarat dia simple jee. Hope segmen nie dapat sambutan. Jom join ramai-ramai :)

Sebab-sebab perempuan tak layan lelaki

       Okey guys.. pernah tak korang?? nak tackle perempuan ended with  tak kena layan.. even  tak kena pandang  pon??..selalunya first impression korang... "ciss..sombong!..tak lawa mana pon.."..betul tak?..perempuan kalau jenis yang suka melayan selalu kena cop murahan..kalau jual mahal korang cakap sombong lak..lelaki suka minta gambar perempuan, kalau lawa boleh ajak couple.. kalau tak lawa sepantas kilat jari tu tekan button 'block'.. kan kan kan..hihi...tapi TAK SEMUA lelaki   camtu..         Perempuan yang tak layan lelaki tak semestinya diorang tu sombong..diorang mesti ada sebab dan alasan tersendiri..antara sebab-sebab perempuan tak layan lelaki..?